Italien del 1

Gabbi - Kommentarer (1)
2012-07-05 @ 10:26:53
När vi kom - Först åkte vi till Arlanda runt 3 planet gick halv 6. Så när vi kom checka vi in och så, det gick ovanligt smidigt! Sen gled vi runt, jag hittade Starbucks och blev super glad. Vi satt o fika där, sen handlade vi lite grejor till planet, några tidningar, godis osv.
Planresan var på tre och en halv timme. Fast det gick rätt fort! Men efter kanske två timmar skulle jag gå på toa, haha, så jag kollade bak för att se vilken toa som hade minst kö. Då helt plötsligt spydde killen snett bakom mig, så jag satt o höll för munnen o näsan hela vägen o glömde toan. Ush! Det var så j-vla äckligt..
 
Första dagen - Första dagen börja med att vi gick ner och åt frukost, me like hotell frukost! ;) Första dagen bombade jag med massa gott o mat men insågrätt snabbt att jag absolut inte skulle kunna äta allt. Hahah! Men sen gick vi upp och togpå oss bikini, hämta handdukarna osv. Vi började med poolen, vi antog att den var full med folk.. Fast det var bara ett par där! Haha, jag hade en 25x10 pool helt för mig själv! Woopwoop, så vi badade där ett tag. Sen gick vi ner till hotellets egna strand där låg kanske 5 par men helt okej asso ;) Sen åt vi lunch inne i stan (sjukt långt att gå..). Men det var super gott! Efter det badade vi lite mer i poolen, sen var det middag. Vi hade tänkt en vanlig middag med kanske en efterätt nej men gud! Här skulle ätas, först fick vi en förrätt, gottgott. Sen fick jag lasagne, mums, sen om det pizza och sist men inte minst en tårtbit! Snacka om att jag inte åt upp allt..
 
Små bilder men men, Starbuuucks!
Min enorma hotellfrukost, haha sluta medatt jag bara åt melon till frukost..
Åååh, beställde in kaffe till poolen och det var såå himla gott och super fint :) Han gjorde den bara för mig! ♥


1 kommentarer
Postat av: Julia

Svar: visst, vad gör du imorgon? <3

2012-07-05 - 22:11:54 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: