HAHAHHA..vänta är det där jag?

- Kommentarer (1)
2012-07-25 @ 13:05:00
 
Tänkte dela med mig av den absolut fulaste bilden på mig, haha. Just nu garvar jag men för några månader sen när jag hittade den var jag typ rädd. Okej, nu kanske jag överdriver, det finns säkert fulare ilder på mig någonstans men den här ligger ute på internet, hahah! Om man googlar min gamla blogg adress, bevis på att inget försvinner... Nej men för mig är det helt okej, för jag var ju liten. Eller tror jag gick i 4-5an? Hahah men nu måste ni se!
HAHAHHAH, MEN GUD :D Typ leker modell och grejer, okej nu är jag elak, men så ful! Hahah, men julia var ju skit gullig! :) Puss och kram, Gabbi!


1 kommentarer
Postat av: Atg

Jag ser ut som en efterbliven hamster, USCH

2012-07-28 - 13:49:57 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: