5 Snabba

Gabbi - Kommentarer (0)
2012-07-02 @ 14:39:00
Konstigaste du har ätit? Haha, vet inte men sniglar eller grodlår är något jag aldrig tänker prova!
 
När blir du generad? Blir väl generad när jag säger pinsamma saker utan att tänka på det, typ saker som kan misstolkas. Det är ju roligt, men jag blir helt röd i ansiktet. Vet inte riktigt varför..
 
När grät du sist? Åh, kommer inte ihåg.. Eller jo! Kollade på sista scenen ur Titanic förra helgen, då satt jag och böla som ett barn..
 
Vad är din äckligaste ovana? Kan inte komma på någon just nu..
 
Pest eller Kolera, Aldrig mer få kyssa någon eller alltid prutta när du kysser någon? Men gud va hemskt! Kanske aldrig mer få kyssa någon då.. Gud va sorgligt, men tänk er att prutta varje gång? Hahah, nej va pinsamt.
Puss och Kram, Gabbi!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: